Witaj!

Znajdujesz się na stronie będącej swoistą muzyczną esencją, jaka pochodzi z filmów najróżniejszych gatunków. Jestem pewien, że każdy zwolennik kina znajdzie tutaj coś dla siebie, nie istotne, czy lubi ostre kino akcji czy też miękkie romanse. Muzyka jaką komponują ludzie do filmów, jest czymś więcej niż tylko zwykłą ścieżką pod obraz, jest czymś, co ma "sklepić" widza z filmem, by wczuł się w jego elementy, by wręcz uczestniczył w obrazie filmu.

poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Swoista osobowość

Na początek wypadałoby się przywitać, także witam :).
Na imię mi (jak już zapewne spostrzegłaś/eś) Dawid, starość na poziomie 21 lat, więc nie tak źle a przynajmniej nie źle na tyle bym musiał zacząć używać dobrych kremów przeciwzmarszczkowych :P. Aktualnie uczę się i pracuję, jeśli chodzi o to 1 to mam już końcówkę szkoły na stopniu "technik - handlowiec", natomiast jeśli chodzi o to 2 to powiedzmy, że sobie pracuję i nie narzekam :P. Jak już widnieje info powyżej mam zamiar otworzyć tego bloga by przybliżyć wszystkim miłośnikom kina nie tylko obraz filmu, ale i jego udźwiękowienie. Sam jestem dość sytym kinomanem (no i dość wybrednym). Jestem w stanie obejrzeć najgorsze szmiry, ale tych na szczęście publikować tu nie będę, także luz. Do filmu przystępuję z własnym nastawieniem tj. bez oglądania trailerów, czytania opinii/recenzji poszczególnych osób, także moja opinia na temat danego tytułu jest tylko i wyłącznie moją OSOBISTĄ opinią i jak wiadomo w tym demokratycznym kraju może być ona traktowana przez wszystkich otwarcie tj. krytykowana, ale wiadomo wszystko w granicach zdrowego rozsądku :). Także nie zamęczam już tym wstępem, lecz zapraszam do mam nadzieję miłej lektury, która zapozna was z masą różnych filmów. Elo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz